måndag 11 april 2011

Afte + Tandställning = AJ

Haft det här förbannade såren/blåsorna i ett par år men inte brytt mig särskilt mkt. Det försvinner ju om ett par dagar ändå. Tandställningen sattes in för ungefär 14 månader sen.

Men idag fick jag fa-an nog. Precis varit och skruvat åt tandställningen och bytt fästen. NU gnuggar det gött precis mot en liten satans afte prick nedanför underläppen.

Sökte runt. Hittade till denna sida för 15 minuter sen. OralMedica verkade vara smärtsamt, så då bord det ju funka om de fortfarande säljer tänkte jag.

Jag är MAN men skrek banne mig till när jag provade Oral Medica. Funkade inte till 100 med att ta bort smärtan men det beror mer på att tandställningen gnuggar lite lätt men det hjälpte defenitivt att ta bort den värsta smärtan.

Mitt råd. Prova, tycker du sen det är värt 139:- för två Bomullstussar så fortsätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar