onsdag 1 juni 2011

22:50

Hittade av en slump hit och bestämde mig för att yttra mig lite snabbt.
Jag har i många år haft afte men inte riktigt förstått vad det har varit.
Men efter att ha läst både här och på hemsidan har jag fått det bekräftat!

Är inne på min tredje dag nu och det gör så sanslöst ont. Jag får mina blåsor på högra insidan av läppen, i princip alltid på samma ställe dessutom. Allt blir verkligen pest och humöret dras ner. Det börjar redan på morgonen då man vaknar efter en lång natt. Jag glömmer bort smärtan under natten men påminns snabbt igen då blåsan "slits" när man öppnar munnen. För mig svullnar även underläppen upp vilket gör att allt bara känns hopplöst. Dagen fortsatte med att jag skulle äta en mandarin - SVED så jag blev tårögd. Tycker även att tomater i alla dess former är hemska så fick byta ut min lunch till något mildare än det tänkta alternativet.

Jag har även ett jobb där jag pratar väldigt mycket med kunder och jag upplever att mitt tålamod och engagemang försämras då jag ständigt har en närvarande smärta. Nyss så bestämde jag mig till slut för att borsta tänderna och eftersom det är en pina så är det inget jag ser fram emot. Tvingas dra ut underläppen för att inte stöta emot med tandborsten. Trots tappra försök så hittar smärtan sig en egen väg. FRUKTANSVÄRT!

Jag ska nu läsa igenom era tips ytterligare och en gång för alla testa allt jag ser.

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar