måndag 13 juli 2009

lindring kanske?=)

Jag har lidit av dessa blåsor ett par år nu, och de snarare kommer i stället för går.
Ostbågar och pommes och pizza dvs sådant som är riktigt salt tycker jag förvärrar.
Jag har provat salviate, fick tips från hälsokosten och det lindrar !!
Någon sade att jag kunde lägga Zendium tandkräm direkt på, och vill man att det ska svida så prova gärna =) Det blir ialla fall inte värre..
På apoteket fanns förut kenocort, en pasta som fastnade, som jag tyckte var riktigt bra, tyvärr har detta slutat tillverkas =(
Skönt i alla fall att det är fler som lider.

2 kommentarer:

  1. Kolla mitt inlägg om Kenacort, det går att få tag på fortfarande men med ett annat namn :o)
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Hej! jag har kommit fram till att det är nog "sura" saker,ex.vis fruktsyra,syra som finns i grönsaker..typ tomat,sura bär.. som gör att jag får afte.prova och ät saker inte inte är så sura.

    SvaraRadera