tisdag 20 april 2010

MittVal Vegetarian

Jag äter Vitamin tabletterna MittVal Vegetarian eftersom jag är vegetarian och de vitaminerna innehåller bland annat 1,5 mg B2 per tablett och väldigt mycket B12, hela 15 mg per tablett . Det finns även en massa mineraler i dessa vitaminer också som Järn, Zink, Jod, Selen och Kalcium som man behöver som vegetarian och inte får i sig när man inte äter kött. Jag tror faktiskt att dessa tabletter håller mina Afte blåsor borta på grund av sin höga b-vitamin halt.. Har inte haft några på ett tag nu. Men man kan aldrig vara helt säker ändå antar jag. Ville bara tala om detta för det kan ju vara ett bevis på att B-vitaminer håller dessa förbannade plågsamma Afteblåsor borta. Prova ett tag ni som har Afte att äta B-vitamin av något slag. Ni lär märka om det funkar.

Lycka till.

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar