tisdag 13 mars 2012

Testa nya oralmedic!

Jag har haft afteblåsor lite då och då så länge jag kan minnas, har tänkt att alla har dem ibland, men så är det ju tydligen inte har jag förstått nu efter att ha läst mer om det (bl a här). Lider verkligen med er som har mer elakartad afte. Tycker ju själv det är extremt jobbigt när blåsor dyker upp, fast jag bara har dom då och då... Gör så ont!! Nu har jag haft en riktigt fet jävel i nästan en vecka, den blev bara värre och värre, så jag gav mig av till apoteket idag och hittade den där Oralmedic-varianten. Måste verkligen rekommendera den, shit vad det hjälpte! Gör förbannat ont att smeta på, men den smärtan går över på en halv minut kanske, och sen är den borta. Alltså verkligen borta! Helt fantastiskt. Vet inte hur bra det är om man har väldigt mycket blåsor ofta, men för mej var det otroligt effektivt! Nu efter några smärtfria timmar känner jag mig tillfreds med livet igen :) Vilken grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar