måndag 8 juni 2009

Kenacort Munhålepasta

Jag har haft afte sedan 10-årsåldern (23 nu) och provat alla tänkbara metoder för att bli av med såren snabbare. För några år sedan köpte jag Kenacort på apoteket och det funkade verkligen utmärkt! Efter några påstrykningar ca 2-3 gånger om dagen gjorde blåsorna snabbt reträtt. Till mitt stora förtret har nu apoteket slutat att sälja Kenacort för att "kunderna använder det fel". Vet inte om de säljer det mot recept heller. Kan hursomhelst verkligen rekommendera det till alla som lyckas få tag på det.
När jag nu precis har installerat tandställning och afte blåsorna har uppstått i mängder, vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Ska prova saltlösning och hoppas på att det ska göra under. Någon som vet vart man kan få tag på Kenacort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar