tisdag 29 november 2011

Magnesium

Hej, jag är 21 år gammal och har hela mitt liv haft afte, blåsorna har avlöst varandra hela tiden (oftast 2-3 samtidigt) och ganska stora (ca 2 cm i diameter). Jag har hela mitt liv provat olika sorters "kurer"; skölj munnen, använd tandkrämer, äta olika saker. Det enda som lindrat har varit Aloe-Vera-tandkräm, men aldrig så att jag varit helt fri.

Men nu har jag provat på magnesiumtillskott. Det fungerade. Sedan modern min smög ner mineralsalt i maten då jag var på besök och gav mig en burk med magnesiumtabletter har jag haft 2 blåsor på 6 månader, det är underbart skönt! Jag har givetvis fortsatt med tandkrämen även fast jag tar tillskotten men jag har hittat min lösning.

Hoppas att det fungerar lika bra för er alla om ni provar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar