fredag 15 maj 2009

Efterlägtad afte-information!

Tänk att det är fler än jag som har så stora problem med afte! Det var det första jag tänkte på när jag hittade bloggen och hemsidan och den är mycket välkommen!

Jag är en tjej på 20 år som så länge jag kan minnas har plågats av afte. Det var för kanske ett år sedan som jag först fick redan på att de hemska blåsorna faktiskt har ett namn. Jag får många av mina blåsor på tungan. Idag köpte jag Aftamed på Apoteket för att se om det hjälper mot de tre blåsor jag har nu. Dessvärre så sitter två av dem på tungan, nära tänderna, vilket gör att gelen skavs av och således inte hjälper så mycket. Däremot så skyddas den blåsa som sitter längst in i kinden av detta. Lite lindring måste ses som ett steg på vägen! Jag ska se om det går att lindra ytterligare med de tips jag läst här! Ska även fråga min tandläkare om tips.

Tack för all hjälp!
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar