onsdag 13 oktober 2010

Jippi...

Vad glad jag blev när jag hittade denna blogg! Jag har lidit av dessa otyg sen barnsben, ja så länge jag kan minnas. Nu på sistone har jag även fått riktiga skov i halsen, och jag är sällan helt symtomsfri, har alltid någon blåsa i munnen. Jag har sökt hjälp åtskilliga gånger under mitt 36-åriga liv, men ingen vet ju varför man får dessa eller vad man kan göra åt dom. Man blir så less! Jag minns att jag som liten hade mycket blåsor och att min mamma hade på alunstift (även min mamma, bror, min morfar och min son har blåsor i munnen, och alunstift användes även när min mamma var liten) iaf, det sved som bara den, en hemsk smärta, men sen löddes blåsan ihop och smärtan försvann. Det tog ett tag att läkas helt, men gjorde inte ont mer. Kanske man ska köpa igen, köpte det på apoteket minns jag!

En annan sak som verkade hjälpa var att gurgla "Kolloidalt silver" i några minuter, sedan kan man svälja det så verkar det även i magen. Tror man kan gurgla morgon och kväll, ca 0,5-1 h efter man borstat tänderna om man använt tandkräm. Testade det under en period och blev chockad att det funkade, vore skoj att höra från någon annan om de testat det och i så fall, om det hjälpte???

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar