måndag 14 februari 2011

Obeskrivlig smärta!

Hej på er alla läsare.
Jag har nu haft ont i min kind i en längre tid, kanske i 4 dagar.
Jag har jätte svårt att prata och äta.
Först kontaktade jag en tandläkare för tidsbokning, sen googlade jag lite och såg att det kunde vara som en varböld, och dom kunde man göra hål på själv så jag tog ju en kanyl och började gå på den där gropen som sitter längst bak i kinden.
Sen kollade jag vidare när jag insåg att det kommer inte gå så då tänkte jag att det kunde vara en Afte. Humöret idag skall vi inte ens tala om! Jag har skällt ut mitt bredbandsbolag och varit jätte otrevlig mot min mamma, i alla fall vad jag tycker. Sen sitter jag och gråter när jag äter och när jag väl är vaken så tänker man bara på smärtan hela tiden! Jag som också brukar tugga tuggummi hela dagarna.. eller ja inte precis hela men rätt ofta. Så just nu så sitter jag och funderar på om man skall lägga sig och sova istället för att komma bort från smärtan och ilskan.
Man mumlar hela tiden, knappt så man vill prata alls! Önskar det kunde finnas ett bättre botemedel mot det för det är verkligen pain dom som åker på det!
Sen sitter min så långt in så den är svullen med tänderna, så det är lätt att komma i mot den. Men hoppas verkligen man kan få någon slags sömn i natt! Och nu alla som åkt på detta med Afte... Jag lider med er så det bara skriker om det!

Ta hand om er! Kramar Hanna

Grippsgo.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar