lördag 16 juli 2011

mig också!

har haft afte till och från sedan tonåren. förra året tilltog det rejält och jag hade nästan 1ggr/mån. lyckliga du tänker vissa men för mig var det mycket. innan hade jag bara ett par gånger per år. ofta i samband med förkylning el infektion i kroppen.

har testat tex oral medic men det hjälper inte mig så mkt. det tar inte bort blåsorna men det lindrar smärtan ett par dagar, för att sen återkomma så det är väl semi-okej.

MEN så läste jag detta inlägg - zendium syraförsvar! trodde inte riktigt på det då jag testat med massa olika tandkrämer tidigare men inget har hjälpt mig. direkt när jag började med denna tandkräm fick jag blåsor, typ samma vecka. men efter det har det varit väldigt lugnt = nästan ett halvår utan blåsor. nu kör jag jämt med denna och hoppas att jag funnit något som verkligen hjälper.

stort tack till Per Johannesson som tipsade om detta. det har hjälpt mig.

Mvh
Mats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar