lördag 27 april 2013

Smärtsam mirakel kur!!!

Hej på er alla Afte kamrater/kollegor!

Hittade en medicin på nätet som heter Oralmedic, jag läste lite om den och hade just för tillfället en bamsing på insidan underläppen och tänkte att vad har jag att förlora på det?
Hade undvikit mina kollegor på jobbet i lite över en vecka för att ja skulle slippa prata med dom för att det gjorde så ont!!

Jag åkte iaf iväg till apoteket och inhandlade en förpackning Oralmedic och läste instruktionerna.
På förpackning så läste jag följande:

- Vid kontakt med blåsan så kommer en intensiv brännande smärta uppstå. Den vara i ca 5 sek.

Men detta var (för mig) en rejäl underdrift! Smärtan var inte utav dess värld, och det höll i sig mer än 1 minut! Dock så försvann den lika fort som den uppstod.

Och vips smärtan var borta! Är nu inne på min andra dag efter behandlingen och känner fortfarande inte ett dyft! Den verkar läka hur fint som helst nu!!

Jag kommer återkomma om ett par dagar till och berätta hur det gått!

Men jag kan än så länge starkt rekommendera denna produkt!! Det var helt klart värt den otroligt intensiva smärtan för att sedan bli av med den helt hållet.

Om ni har några frågor angående detta så finns information på nätet.

Sökord: Oralmedic

Pris: 125kr räcker till 2 behandlings tillfällen.

Jag har som dom allra flesta här lidit av afte sedan barnsben och har diagnosen "Afte Major"
Har experimenterat en hel del med olika saker för att få läkningsprocessen att gå fortare än 2 veckor, men inte kommit så långt i detta experimenterande, bortsett från när jag fick tipset från en sjuksköterska att prova väteperoxid, vilket förkortade läkningstiden med några dagar, beroende på blåsans storlek.

Nog om mig! Iväg till apoteket och prova denna nya mirakel kur!!

OBS!! VAR FÖRSIKTIG OCH LÄS BRUKSANVISNINGEN!!!

Hej Lägger till lite här nu om hur läkningsprocessen har gått.
4 dagar efter att jag applicerat Oralmedic så har blåsan läkt till 99% och under dessa 4 dagar har jag inte haft ont alls!! Helt otroligt!!

Med vänliga hälsningar:

Thomas

1 kommentar:

  1. Hej! Blev väldigt nyfiken på Oralmedic men blev lite orolig med tanke på smärtan. Fegis här. Min sitter i halsen och jag blev lite nojjig. Får se om jag vågar. Tack för tipset!
    /Angelica

    SvaraRadera