fredag 7 augusti 2009

Då var det dags igen då!

Hej!

Skall väl börja med att säga att jag är en 25 årig kille som haft ´blåsor i munnen` så länge jag minns.
Tänker inte göra ngt väldans långt inlägg men skriva av mig lite till er andra som vet hur det är nu när jag har fått dem igen.

Jag får blåsor i snitt kanske 1-2 ggr i månaden och är oftast väldigt stora & öppna , får dem på olika som längst bak i halsen ,tandköttet , tungan, ja i stort sett över allt.
Har de oftast inte mer än 1-3 dagar då jag vet hur jag får bort dem snabbast möjligen.
De uppstår då jag är/varit stressad och inte har ätit så bra alltså`skräpmat´.

Det värsta genom tiderna var när jag hade så stora blåsor så det blödde ur dem och jag åkte till tandläkaren som la små salt stenar i dem så de krympte.
Är inte insatt i nya saker som kommit då jag ENDAST använder Corsodyl som är kanon för mig, Tar det på kvällen och det är redan bättre på morgonen ialla fall gör det inte ont.

Ett annat tips som min morfar sa skulle funka då han hade Afte, frysta blåbär körde han med. Detta har inte funkat på mig men ngn annan kaske blir bättre, är ju värt ett försök.

Kämpa vidare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar