tisdag 11 augusti 2009

papper och penna som gäller

Jag har fått världens hemskaste blåsa på sidan av tungan som hela tiden skrapar emot dom vassaste tänderna i min mun. Och inte nog med det, jag har även flera blåsor i munnen som oftast sätter sig runt tandköttet. Jag kan inte prata normalt, sitter med stängd mun och anstränger mig själv för att inte röra på tungan.

För säkert ett och ett halvt år sedan så var jag så irriterad över mina blåsor då jag fick en så stor blåsa så jag idag har ett ärr kvar efter den, så uppsökte jag läkare, då fick jag några tabletter som inte alls hjälpte som jag inte minns namnet på. Men däremot fick jag en flytande vätska som jag inte kan leva utan idag!

Den heter Xylocain viskös, jag tar det på en tops och stryker sakta över mina munblåsor och dom blir som bedövda och jag kan äta normalt. Man ska helst vänta ett tag innan man äter annars försvinner det väldigt snabbt igen, men har man haft så ont som man har så blir det oftast så att man struntar i att vänta!

Kolla gärna upp det här, sen vill jag bara säga att det känns bra att kunna läsa och se att andra har samma problem som mig. Imorgon ska jag stå och hålla en 4 timmars lång föreläsning, vågar inte ens tänka på hur det ska gå! :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar