fredag 15 januari 2010

Ny här!

Jag har precis hittat hit till afte.se. Är 30 år och haft problem med afte sedan kanske 5-6 år tillbaka, minns inte ens när det kom men jag tror det kom i samband med att jag var i ett väldigt dåligt förhållande med mycket tjafs och bråk.

Nu får jag det oftast när jag har nedsatt immunförsvar. Ibland får jag bara en men oftast så kommer en eller två åt gången och precis när de läkt ut så kommer nästa omgång, så har jag 2-3 sådana omgångar, så det håller ju i sig i nästan en månad.

När jag får dessa blåsor så får jag PANIK!!! PANIK!!!! PANIK!!!
De som inte haft afte kan inte tänka sig hur det är, det är en HEMSK smärta. Kan knappt prata, äta eller ens sova på den sidan man har blåsan!!

usch usch usch! Skönt i alla fall att veta att man inte är ensam!
/Alvalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar