söndag 10 januari 2010

Zendium

Jag har haft afte så länge jag kan minnas, sedan jag var liten. Nu är jag 30 år gammal. Afte har varit en mycket otrevlig reskamrat genom livet, som orsakat mycket smärta och problem.

Jag hade i princip vant mig vid att få afte då och då och ställt in mig på att det bara var så. Då hittade jag afte.se och testade en av sakerna som stod där, som jag även kommer ihåg att en läkare tipsade mig om (eller snarast mina föräldrar) när jag var liten: Zendium tandkräm.

Jag var lite skeptisk, men efter att på prov helt och hållet bytt ut min gamla tandkräm under några veckors tid märkte jag att obehagen i princip försvann. Och detta gäller än idag, drygt två år senare. Jag använder bara Zendium tandkräm och Zedium munskölj. Aften kommer någorlunda regelbundet, precis som innan, men besvären är i princip borta. Jag känner att munblåsorna är där, men de gör inte ont. Jag vet att användande av Zendium är en vanlig metod, men jag vill ändå propagera för den, då den bevisligen fungerar, i alla fall på mig.

Min afte har aldrig varit lika illa som för många av er andra som antingen skriver här eller på hemsidan, men den har alltid varit ett smärtsamt problem. Ett smärtsamt problem som hängt med mig hela livet, men för närvarande faktiskt tillhör historien för min del. Så om du inte testat det än, testa att byta till Zendium tandkräm. Det kanske inte funkar för alla, men det funkade för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar