onsdag 26 oktober 2011

...

Buhu! Sist jag skrev i den här bloggen va i slutet på maj i år nån gång, då hade jag fått ett riktigt jobbigt afte utbrott som varade i över två veckor. Innan dess var det flera år sedan det sista... Nu däremot, några månader senare känner jag hur det är på G igen. Har fått ett stort sår längst bak i gommen (upp mot tänderna typ), en stor blåsa på underläppen och det värsta av allt! Jag känner hur hela tungspetsen börjar fyllas av en massa jävla blåsor!!! Jag kan ta såren och blåsorna (även fast dom också gör ont) men helt ärligt så är det värsta stället någonsin att få afte just på tungspetsen! Snart vet jag att jag inte kommer kunna prata, inte äta, inte dricka. Jag kan lika gärna lägga mig under täcket och stanna kvar där tills två veckor gått. För dessa veckor kommer vara hemska, rent utsagt hemska!

Sitter återigen å funderar över vad jag ätit den här gången, något annorlunda? Något jag inte brukar äta? Hm,,, kommer inte på något. Däremot slutade jag röka i måndags, kan det ha nått med det att göra tro? Ska det vara så jävla illa?

Fick nyligen nå ryck å skalade en vitlöksklyfta å stoppade i mun, vilket jag ångrar för faaaan vad ont det gjorde! Varför jag ens tror att det skulle hjälpa har jag ingen aning om, men jag blir desperat. Skulle i princip kunna göra vad som helst för att få dom att försvinna. Snälla snälla snälla, låt det försvinna. Låt dom inte komma upp, jag orkar inte...

Kramar/ N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar