söndag 8 mars 2009

Jag testar Oralmedic

Jag var nyligen hos tandläkaren och köpte då en förpackning Oral Medic. En ny behandling som utlovar följande:

- Tar bort smärta från afte på bara några sekunder
- En behandling räcker
- Hygienisk
- Påskyndar den naturliga läkningen


Jag har fått en blåsa och jag har nyss testat en behandling. Pris: Förpackningen innehåller 2 bomullspinnar för två behandlingar. Jag betalde 120 kr för en förpackning vilket jag tycker är väldigt dyrt.

Här kan du läsa mer om Oralmedic: http://www.aconordic.se/archive/pages/19751/oralmedic.aspx

Dag 1
Applicering. Med bomullspinnen rengör man blåsan sedan bryter man av pinnens ena topp. Då rinner medlet fram och man applicerar på blåsan.

Det brände till rätt bra då jag applicerade vätskan. Därefter sköljde jag med vatten och det bildades en vit hinna över blåsan (se bild).


Dag 2
Blåsan är kvar men gör ej ont alls...detta verkar lovande! Har ej gjort ont på hela dagen.

Dag 3
Blåsan är kvar, den vita hinnan har försvunnit. Jag känner av blåsan men den gö inte alls ont. Detta är ju otroligt lovande!!!



//Katarina

2 kommentarer:

  1. Hej, detta verkar ju kanon!

    I min iver så har jag lyckas söka upp 3st tandläkare som säljer detta i stockholm.

    Flodström-Wiberg Eva Dentcat AB
    08-21 33 91

    Holger Montgomery AB
    08-206464

    Pranér Christer o. Ingrid, Tandläkare
    08-209527

    Mvh
    Martin

    SvaraRadera
  2. Fy faaabian vad jag älskar er!!!
    Ni har räddat min helg! Ska springa till Holger och köpa Oralmedic för att ta bort det som skadat mig i över en vecka!!! TAck tack tack tack taaaack!!!!!

    SvaraRadera