fredag 13 maj 2011

AJ AJ AJ

AJ AJ AJ!!!

Jag har hittat mina själsfränder i Aftevärlden! Har som många av er andra provat det mesta och lagt MYCKET pengar på olika "fantastiska" medel. Kan inte mer än hålla med om att inget funkar vidare bra. Det preparat jag gillar bäst är just nu Hexident munskölj. Det känns lite lite bedövande och man känner sig lite fräschare i munnen.

Sitter just nu med hela svalget och ena sidan av tungan full med envisa blåsor. Försökte räkna o fick det till nästan 30 små blåsor. Det är inte varje gång jag har så pass många men när jag har det är jag ingen rolig människa att leva med. Jag kan inte äta o prata... ingen mat = dåligt humör. Brukar leva på korvbröd o vatten. En härlig diet! BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!

Jag hoppas att det inom en snar framtid kommer ett botemedel till oss alla i Aftevärlden!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar